A GrassLIFE elnyerte a BalticBest 2021 marketing- és reklámdíját
A GrassLIFE "A természet nem mondott le semmit!" kampány több díjat is elnyert a BalticBest 2021 marketing és reklám versenyen.
A LIFE projekt bronzdíjat vehetett át az „általános marketing a járvány idején” kategóriában, és ezüstöt a „reklám/márkaépítés integrált reklám” kategóriában.
A 'Természet nem mondott le semmit!' kampányt 2020 nyarának elején, a koronavírus -járvány csúcspontján indították el. Ahogy az egész világon történt, a legtöbb eseményt törölték, de a természet semmit sem halasztott el. A kampány számos fajt mutatott be, amelyek saját rendezvényeiket tartották a szabadban. A lakosságot meghívták, hogy vegyen részt ezeken a rendezvényeken Lettország természetes rétjein.
Például öt közösségi médiában közzétett -történet hívta meg a közönséget egy koncertre, amelyen szöcskék, tajtékoskabócák és mezei kabócák szerepeltek – mindannyian az ökológiai egyensúly szempontjából fontos rovarok.
A közönséget arra is ösztönözték, hogy vegyen részt a „Réti madarak” koncertjén, amelyen többek között csalogány- és nagy sárszalonka- dalok hangzanak el. A koncerten szereplő madarak műsorszámainak lejátszási listája még az összes nagyobb zenei streaming platformon is elérhető.
Ezenkívül egy videón egy GrassLIFE szakértő rekordszámú fajt számlált egy négyzetméter gyepterületen.
A közösségi médiában megjelent számos történet népszerűsítette a „virágzó ultramaratont”, sürgetve a nyilvánosságot, hogy támogassa a virágzó maratonokat - jelen esetben a különböző fajok növényeit.
Egy szemtelen rovarfesztivál eközben kalandokat ígért a területen.
Végül egy híres lett színész szereplésével forgatott videó azt mutatja be, hogy egy tehéncsorda egy természetes réten véletlenül beszélget a legeltetési preferenciáikról.
A szabadtéri reklám szintén a kampány szerves része volt.
„Örülünk, hogy elismerést kaptunk minden kemény munkánkért” - mondja Inga Račinska, a GrassLIFE projekt koordinátora, aki a Lett Természetvédelmi Alapnál dolgozik. "A kampány nagy visszhangot keltett a nyilvánosság körében, és reméljük, hogy továbbfejlesztette ismereteit és tudatosságát a természet fontosságáról és a kiemelt rétek megőrzéséről Lettországban és az EU -ban."
- A természet nem mondott le semmit! nagy sikert aratott a lett közönség körében, és az ország összes nyomtatott és audiovizuális médiája hírt adott róla.
A kampányt korábban elismerték az AdWords legnagyobb reklám- és formatervezési versenyén is.
A GrassLIFE
A GrassLIFE projekt célja, hogy helyreállítsa és javítsa az uniós prioritású réteket, és elősegítse azok többszörös használatát Lettországban. A helyreállítási tevékenységeket 14 Natura 2000 hálózat területén végzik.
Forrás és bővebb információk: